top of page

Mzdová a personální agenda

Moderně. Bezpečně. Bez starostí.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

​​​

 

 

Mzdy, odvody, pracovněprávní dokumenty a hlášení úřadům – to vše je nedílnou součástí
každého zaměstnavatele. 

Nabízíme kompletní vedení mzdové a personální agendy, které vám ušetří čas, eliminuje rizika a zajistí naprostý klid při kontrolách i v každodenním provozu.


Naše služba je určena pro menší a střední firmy i OSVČ se zaměstnanci. Pracujeme s
aktuální legislativou, sledujeme změny zákonů a vše zpracováváme moderně, přehledně a
digitálně – včetně bezpečné digitální archivace dokumentů s přístupem 24/7 přes chráněné úložiště FortiGate s dvoufázovým ověřením.

Co služba zahrnuje:

  • Kompletní výpočet mezd, včetně zákonných odvodů, srážek, bonusů a benefitů

  • Zpracování mzdových listů, výplatních pásek a rekapitulací pro vedení firmy

  • Příprava pracovních smluv, dohod DPP/DPČ, dodatků a ukončení pracovního poměru

  • Přihlašování a odhlašování zaměstnanců na ČSSZ a zdravotní pojišťovny

  • Elektronické podání výkazů (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, finanční úřad)

  • Roční zúčtování daně u zaměstnanců

  • Poradenství v oblasti pracovního práva a HR – řešení sporných situací, konzultace benefitních systémů apod.

  • Bezpečná digitální archivace dokumentů 

Meraki_websize-2_edited.jpg

Máte zájem o vedení mzdové
a personální agendy?

Vyplňte nezávazný formulář a my se vám ozveme s nabídkou.

Formulář pro vedení mzdové a personální agendy

Popište obor ve kterém podnikáte.

Pole označené * je nutné vyplnit pro odeslání formuláře

© 2025 od HRCPRC.  Vytvořeno na Wix.com

bottom of page